ZADZWOŃ JUŻ TERAZ!+48 22 123 83 69
Praca Niemcy - Dungito.pl

Kierowca bez załadunku, rozładunku towaru

Znaleziono 29 ogłoszeń

Stanowisko Miejscowość Wynagrodzenie Trasy Zestaw Obsadzenie

OFERTA SPECJALNA

Kierowca CE, 2710/2880 Euro na rękę, BEZ JĘZYKA, plandeka mega, BEZ ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW, Fulda
Fulda, Niemcy
2710/2880 euro na rękę
dalekobieżne międzynarodowe
Plandeka megatrailer
Więcej
Kierowca CE, 2785/3035 Euro na rękę, platforma i inne zestawy, systemy, bez języka, Drezno
Drezno, Niemcy
2785/303 euro na rękę
dalekobieżne
Platforma, coilmulda, naczepa teleskopowa
Więcej
Kierowca CE, 2900/3250 Euro na rękę, plandeka mega, systemy, trasy dalekobieżne, Bremen
Bremen, Niemcy
2900/3250 euro na rękę
dalekobieżne
plandeka megatrailer lub standard
Więcej
Kierowca CE, 3000/3250 Euro na rękę, cysterna, trasy międzynarodowe, wiele systemów
Heilbronn, Niemcy
3000/3250 euro na rękę
dalekobieżne
cysterna
Więcej
Kierowca CE, 3310/3460 Euro na rękę, wiele systemów, pełne szkolenie na BDF, polski dyspozytor
Kassel
3310/3460 euro na rękę
dalekobieżne
BDF
Więcej
Kierowca CE, 2800/3000 Euro na rękę, BEZ JĘZYKA, BDF, system możliwy
Bamberg, Niemcy
2800-3000 euro na rękę
dalekobieżne
BDF
Więcej
Kierowca CE, 2760/3010 euro na rękę, STAŁE TRASY, BEZ JĘZYKA, plandeka, bez załadunków i rozładunków
Norymberga, Niemcy
2760/3010 euro na rękę
dalekobieżne
plandeka
Więcej
Kierowca CE, 2800/3050 Euro na rękę, plandeka, trasy dalekobieżne, Paderborn, co drugi weekend dowóz pod Polską granicę
Paderborn, Niemcy
2800/3050 euro na rękę
dalekobieżne
plandeka
Więcej
Kierowca CE, 2850/3100 Euro na rękę, silos, system, BEZ ADR, trasy dalekobieżne, Kassel
Kassel, Niemcy
2850/3100 euro na rękę bez systemu
dalekobieżne
silos
Więcej
Kierowca CE, 2700/2950 Euro na rękę, plandeka, system, bez załadunków i rozładunków
Osnabrück, Niemcy
2700/2950 euro na rękę
dalekobieżne
Plandeka standard
Więcej
Kierowca CE, 2800/3050 Euro na rękę, silos, system, bezpłatny transport spod Berlina
Osnabrück, Niemcy
2800/3050 euro na rękę
dalekobieżne międzynarodowe
silos spożywczy
Więcej
Kierowca CE – 2700/2850 euro na rękę, coilmulda, brak załadunków i rozładunków, Kolonia, auto na stałe
Kolonia, Niemcy
2700-2850 euro na rękę
dalekobieżne
naczepa z rynną (coilmulda)
Więcej
Kierowca CE, 2900/3100 Euro na rękę, koffer, Hamburg, brak załadunków
Hamburg, Niemcy
2900/3100 euro na rękę
dalekobieżne
naczepa skrzynia
Więcej
Kierowca CE, 2550/2750 Euro na rękę, solo z osią skrętną, BEZ JĘZYKA, wokół komina, zakwaterowanie
Fryburg, Niemcy
2550 - 2750 euro na rękę
Wokół komina
solówka z przyczepą z osią skrętną
Więcej
Kierowca CE, 3000/3250 Euro na rękę, BDF tandem lub oś skrętna, trasy do wyboru, Hamburg
Hamburg, Niemcy
3000/3250 euro na rękę
dalekobieżne/wokół komina
BDF oś skrętna lub tandem
Więcej
Kierowca CE, 2500/2750 Euro na rękę, BEZ JĘZYKA, plandeka, stałe trasy, bez załadunków i rozładunków
Paderborn, Niemcy
2500-2750 euro na rękę
dalekobieżne
plandeka naczepa
Więcej
Kierowca CE, 2800/3050 Euro na rękę, Skrzynia Koffer, brak załadunków i rozładunków, stała linia, Hamburg
Hamburg
2800/3050 euro na rękę
wokół komina
Naczepa skrzynia (Koffer)
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2550/2750 Euro na rękę, wywrotka, BEZ JĘZYKA, blisko granicy, dostępne systemy, weekendy w Polsce
Magdeburg, Niemcy
2550/2750 euro na rękę
dalekobieżne
wywrotka
Brak miejsc
Więcej
Kierowca C+E – SKOCZEK, 3200/3450 euro na rękę, jazda na różnych zestawach, linia nocna, Hamburg
Hamburg, Niemcy
3200/3450 euro na rękę
dalekobieżne/wokół komina
BDF oś skrętna, BDF tandem, Skrzynia, Plandeka
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2650/2850 Euro na rękę, kierowca zakładowy (ranger), praca w Niemczech z zakwaterowaniem
Ulm, Niemcy
2650-2850 euro na rękę
wokół komina
BDF tandem
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2500/2700 Euro na rękę, STAŁA LINIA, bez języka z zakwaterowaniem, bez załadunków i rozładunków
Fulda
2500-2700 euro na rękę
stała linia
mega trailer
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2320/2520 Euro na rękę, wywrotka, Berlin, weekendy w Polsce
Berlin, Niemcy
2320-2520 euro na rękę
dalekobieżne
wywrotka
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2190/2390 Euro na rękę, BDF, Oldenburg, TRASY DZIENNE, wokół komina, bezpłatne zakwaterowanie jednoosobowe
Oldenburg, Niemcy
2190/2390 euro na rękę
wokół komina
BDF
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, system 2/2 1950/2050 Euro na rękę, BDF oś skrętna, stałe trasy, bez ADR, Hamburg
Hamburg, Niemcy
1950/2050 euro na rękę w systemie 2/2
dalekobieżne
BDF oś skrętna
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 1950/2200 Euro na rękę, BEZ DOŚWIADCZENIA, BEZ JĘZYKA, plandeka, codzienny powrót na bezpłatne zakwaterowanie
Paderborn, Niemcy
1950/2200 euro na rękę
wokół komina
plandeka naczepa
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2400/2600 Euro na rękę, BEZ JĘZYKA, plandeka BEZ  ZAŁADUNKÓW i ROZŁADUNKÓW, codzienny powrót na BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE
Paderborn, Niemcy
2400-2600 euro na rękę
wokół komina
plandeka
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2240/2500 Euro na rękę, BEZ DOŚWIADCZENIA, BEZ JĘZYKA, plandeka, stałe trasy
Paderborn, Niemcy
2240/2500 euro na rękę
dalekobieżne
plandeka naczepa
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 3030/3260 euro na rękę, BDF Tandem, STAŁE TRASY, BEZ ZAŁADUNKÓW, wysokie zarobki
Hamburg, Niemcy
3030-3260 euro na rękę
stałe trasy wokół komina
BDF Tandem
Brak miejsc
Więcej
Kierowca CE, 2280/2480 Euro na rękę, BDF, Stuttgart, bezpłatne zakwaterowanie jednoosobowe
Stuttgart, Niemcy
2280-2480 euro na rękę
wokół komina/dalekobieżne
BDF oś skrętna
Brak miejsc
Więcej
OFERTA SPECJALNA
dalekobieżne międzynarodowe
Plandeka megatrailer
Więcej
dalekobieżne
Platforma, coilmulda, naczepa teleskopowa
Więcej
dalekobieżne
plandeka megatrailer lub standard
Więcej
dalekobieżne
cysterna
Więcej
dalekobieżne
BDF
Więcej
dalekobieżne
silos
Więcej
dalekobieżne
Plandeka standard
Więcej
dalekobieżne międzynarodowe
silos spożywczy
Więcej
dalekobieżne
naczepa z rynną (coilmulda)
Więcej
dalekobieżne
naczepa skrzynia
Więcej
Wokół komina
solówka z przyczepą z osią skrętną
Więcej
dalekobieżne/wokół komina
BDF oś skrętna lub tandem
Więcej
dalekobieżne
plandeka naczepa
Więcej
wokół komina
Naczepa skrzynia (Koffer)
Brak miejsc
Więcej
dalekobieżne
wywrotka
Brak miejsc
Więcej
dalekobieżne/wokół komina
BDF oś skrętna, BDF tandem, Skrzynia, Plandeka
Brak miejsc
Więcej
wokół komina
BDF tandem
Brak miejsc
Więcej
dalekobieżne
wywrotka
Brak miejsc
Więcej
dalekobieżne
BDF oś skrętna
Brak miejsc
Więcej
wokół komina
plandeka naczepa
Brak miejsc
Więcej
dalekobieżne
plandeka naczepa
Brak miejsc
Więcej
stałe trasy wokół komina
BDF Tandem
Brak miejsc
Więcej
wokół komina/dalekobieżne
BDF oś skrętna
Brak miejsc
Więcej

Wszystkie ogłoszenia

Praca dla Kierowcy bez załadunku i rozładunku towaru

W dzisiejszych czasach praca kierowcy staje się coraz bardziej zróżnicowana. Wielu kierowców poszukuje stanowisk, które nie wymagają załadunku ani rozładunku towaru. Tego typu praca może być atrakcyjna z wielu powodów. Przede wszystkim, pozwala skupić się na samej jeździe i obsłudze pojazdu, bez dodatkowych obowiązków fizycznych.

Zalety pracy bez załadunku i rozładunku

Praca kierowcy, która nie obejmuje załadunku i rozładunku, ma wiele zalet. Przede wszystkim, zmniejsza ryzyko kontuzji i przeciążenia organizmu. Kierowca może skupić się na bezpiecznym prowadzeniu pojazdu, co zwiększa efektywność i komfort pracy. Ponadto, oszczędza to czas, który można przeznaczyć na odpoczynek lub inne obowiązki związane z transportem.

Wymagania i oczekiwania

Aby podjąć pracę jako kierowca bez załadunku i rozładunku, trzeba spełnić kilka podstawowych wymagań. Niezbędne są odpowiednie prawo jazdy oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów ciężarowych lub dostawczych. Ważne jest również posiadanie umiejętności nawigacyjnych oraz znajomość przepisów drogowych. Często wymaga się również dyspozycyjności i gotowości do pracy w różnych godzinach.

Rodzaje pracy kierowcy bez załadunku

Istnieje wiele rodzajów pracy dla kierowców, które nie wymagają załadunku i rozładunku towaru. Przykładem może być praca w firmach kurierskich, gdzie kierowca odpowiada jedynie za dostarczenie paczek do wyznaczonych miejsc. Kolejną opcją jest praca jako kierowca autobusu lub autokaru, gdzie głównym zadaniem jest przewóz pasażerów. Również w branży logistycznej można znaleźć stanowiska, które koncentrują się wyłącznie na transporcie towarów.

Warunki pracy

Warunki pracy kierowcy bez załadunku i rozładunku często są korzystniejsze w porównaniu do innych stanowisk w tej branży. Pracodawcy oferują stabilne godziny pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie. W niektórych przypadkach kierowcy mogą liczyć na dodatkowe benefity, takie jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie czy programy lojalnościowe. Ważnym aspektem jest również nowoczesny tabor pojazdów, który zapewnia komfort i bezpieczeństwo podczas jazdy.

Wyzwania zawodowe

Mimo wielu zalet, praca kierowcy bez załadunku i rozładunku może wiązać się z pewnymi wyzwaniami. Przede wszystkim, kierowca musi być przygotowany na długie godziny spędzone w trasie oraz radzić sobie z monotonią. Również konieczność ciągłego doskonalenia swoich umiejętności oraz znajomości przepisów drogowych stanowi ważny element tego zawodu. Warto pamiętać, że praca ta wymaga również wysokiego poziomu odpowiedzialności oraz umiejętności zarządzania czasem.

Praca dla kierowcy bez załadunku i rozładunku towaru to interesująca opcja dla wielu osób. Pozwala skupić się na samej jeździe, minimalizując ryzyko kontuzji i przeciążenia. Pracodawcy oferują atrakcyjne warunki zatrudnienia, stabilne godziny pracy oraz nowoczesne pojazdy. Choć praca ta wiąże się z pewnymi wyzwaniami, może być satysfakcjonującym wyborem dla doświadczonych kierowców.


Zadzwoń już teraz!

+48 22 123 83 69

Agencja pośrednictwa pracy Dungito współpracuje bezpośrednio z zaufanymi, niemieckimi pracodawcami. Oferujemy pracę blisko granicy z Polską, z zakwaterowaniem i bez wymaganego języka obcego. Nasze oferty pracy są dostępne także dla osób bez doświadczenia. Jesteśmy aktywni na rynku od 2022 roku i dbamy o to, aby każda oferta była dokładnie dopasowana do potrzeb i oczekiwań kandydatów. Zapewniamy pełną legalność i bezpieczeństwo zatrudnienia.

Wiadomość